KOSZTY I FORMY DOSTAWY


FASHIONCOLORS.PL ZAPEWNIA SWOIM KLIENTOM NASTĘPUJĄCE FORMY DOSTAWY:

  • Kurier DPD
  • Paczkomaty InPost
  • Odbiór w Sklepie stacjonarnym 



JAKIE SĄ KOSZTY DOSTAWY?

  • KURIER DPD
    przesyłka do 10kg - koszt 16 zł
    przesyłka powyżej 10kg - koszt 32 zł
  • PACZKOMATY INPOST
    przesyłka max 41 x 38 x 64cm - koszt 12,60 zł
  • ODBIÓR W SKLEPIE STACJONARNYM
    zawsze 0 zł - bez względu na wartość zamówienia
  • WYSYŁKA DO UNI EUROPEJSKIEJ
    zamówienie poniżej 500 zł - koszt 39,9 zł



CZY MOGĘ WYBRAĆ DOWOLNĄ METODĘ DOSTAWY DLA KAŻDEGO TOWARU?

W przypadku dostawy kurierem DPD i odbioru w SKLEPIE STACJONARNYM nie ma żadnych ograniczeń co do zakupionego towaru. 
Z uwagi na ograniczone rozmiary skrytek, do Paczkomatów dostarczane są jedynie przesyłki, których wymiary nie przekraczają gabarytu C: 39 x 36 x 62 cm, a waga nie przekracza 25 kg.

INFORMACJA: lista aktywnych paczkomatów jest na bieżąco aktualizowana. Jeśli któryś z paczkomatów jest niedostępny oznacza to, że w tym momencie jest przepełniony lub wystąpiła w nim awaria. Należy wybrać inny w najdogodniejszej dla siebie lokalizacji. 



W JAKICH GODZINACH DOSTARCZACIE PRZESYŁKI?

  • Kurierzy  dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
  • Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, więc wybierając dostawę do Paczkomatu, paczkę możesz odebrać o dowolnej porze!
  • Odbiór w salonikach prasowych RUCH zgodnie z godzinami otwarcia danej placówki. 

 

CZY KURIER ZADZWONI PRZED DORĘCZENIEM PRZESYŁKI?

  • W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.
  • W przypadku wyboru jako metody dostawy opcji "Odbiór w Salonie" lub "Paczka w Ruchu" zostaną Państwo poinformowani SMSem w momencie, gdy przesyłka dotrze do wybranego przez Państwa Salonu lub Saloniku prasowego.

 

CO JEŚLI PRZESYŁKA KURIERSKA SIĘ OPÓŹNIA?

  • Najprościej skontaktować się z firmą kurierską i podać numer przesyłki. 
    DPD Polska Sp. z o.o. pod numerem tel. (22) 577 55 55(22) 577 55 55 (od pon. do soboty w godz. 06:00 - 18:00)

UWAGA! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.